Způsoby doručení

Osobní odběr v centrále

  • osobní odběr je možný v Praze 10, Za zahradami 391, v centrále společnosti
  • uhradit osobní odběr můžete v hotovosti nebo platební kartou na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
  • pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.
  • Doba uložení objednávky je maximálně 1 týden.

Kurýr PPL

  • ZDARMA při nákupu nad 1500 Kč, jinak cena 80 kč, dobírka + 20 kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
  • Před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku 277 002 360.

Česká pošta - obchodní balík (balík do ruky)

  • Zdarma při nákupu nad 1500 Kč, jinak cena za dopravu: 155 Kč, dobírka ZDARMA
  • Zboží je je doručeno prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík
  • Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů
  • V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. 
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a Českou poštou. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
    Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Váš tým PROFISKIN.CZ

Více než 21 772 produktů skladem!

2017 COPYRIGHT Profiskin  / Tvorba eshopu: Web Revolution

V souladu s platnou legislativou: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.”