Rosalique 3 in 1 Anti-Redness Miracle Formula SPF50 30ml

Krém 3 v 1 proti zarudlé pleti s SPF50

  • Exkluzivně u nás
Výrobce Rosalique
Kód produktu RS4639
Ean produktu 5060130034639
Váha  0,052 Kg
SKLADEM ihned k odběru
990 Kč

Popis produktu

Vlastnosti produktu

Kód produktu RS4639
Ean produktu 5060130034639
Váha 0,052 Kg
Textura: krémová
Efekt: pečující, zklidňující
Specifická péče o pleť: nedokonalosti pleti, zarudnutí
  • Zázračná receptura, která okamžitě kryje, jemně pečuje a dlouhodobě chrání pleť
  • Vhodný pro pleť se sklonem k růžovce, kuperóze, erytému, akné, keratóze, pleť s pilaris a nerovnoměrný tón pleti
  • Mikrokapsličky poskytují okamžité krytí zarudlé pleti
  • Bioaktivní složky jemně pečují, mají protizánětlivý účinek
  • Ochranný faktor SPF50 dlouhodobě chrání pleť před UVA a UVB zářením
  • Zelená krémová textura se změní dle vašeho tónu pleti
  • Ideální pro citlivou pleť
  • Klinicky testováno

Obsahuje

  • Heřmánek
  • Bambucké máslo
  • Urea
  • Panthenol
  • Zeolit
  • SPF50

Aplikace

Ráno aplikujte na vyčištěnou pleť nebo po použití vašeho běžného krému. Produkt nanášejte prsty nebo štětcem jemnými pohyby. Dle potřeby lze více navrstvit. Lze opakovat během dne. Rosalique skvěle funguje jako tónovací krém, korektor či báze pod make up. Používejte denně alespoň po dobu osmi týdnů.

O výrobci

Rosalique

O značce Rosalique

 

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0339/3300/0841/files/20220328_191828_3ac86a5e-3eee-4ae7-aab5-6a435b82b09b_240x240.jpg?v=1660147504

 

Kombinace rodinných hodnot se švýcarsko-francouzským dermokosmetickým inženýrstvím

Od roku 1999 jsem byl osobně svědkem úžasných a silných účinků, které mohou mít přírodní, bioaktivní přípravky na zlepšení pleti. Doposud stále pokračuje výzkum a práce mého otce, biomedicínského výzkumného vědce, Dr. M Schieleho. V roce 2018 byla ve spolupráci se švýcarskými a francouzskými dermokosmetickými vědci uveden na trh Rosalique, který sleduje nejnovější technologie a trendy v kosmetickém průmyslu a přitom zůstává věrný hodnotám mého otce. Kombinace obojího nám umožnila vytvořit jedinečný produkt, který lidé nejen potřebují, ale také ho chtějí ihned mít. Něco, co krásně vypadá, ale díky čemuž se naši zákazníci cítí krásně hned při prvním použití.